You and Me Forever

Jumaat, 6 April 2012 | 9:39 PTG | 0 Budak Hotbercakap


Hye everyone. Lama kan tak berupdate ini blog. Oke actually malas, huhu homework banyak kot, berbukit-bukiut hampa taw dak? oke buat tak taw jala nah. Haha. Seminggu aku terperap dekat rumah sebab CHICKEN punya pasal la kan. Huahuahua. Now chicken dah lari. Oke even aku tak p sekolah aku study sorang-2 kat rumah. Sedih gila. Hari-2 nangis ja taw. oke (gedikpulok)chill beb.

Masa aku tak p sekolah macam-2 cerita aku dengar. Pasal ini la itu la sampai aku pun tergamam. Huhu. Oke hati tengah terluka sekarang. Kenapa? Nothing happen larh. Biar i pendam dalam hati. that is it. penat sudah. hoho. the next entry will come! jgn gelak nah tengok ayat aku. saja gatai speaking bi.

bye dude.


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post