You and Me Forever

Down~
Khamis, 19 April 2012 | 2:43 PG | 0 Budak Hotbercakap
Assalamualaikum W.B.T







Something happen today, oke aku down gila hari ni. Macam-2 aku pikir sampai apa yang aku ingat aku lupa. Then, kena tego dengan teacher fadzilah depan semua kawan-2 aku. Oke siyes malu gila. Dengan budak belakang dok mengata. Aih, masalah-2. btw nak minta maaf dekat semua. Hmm sory taw kawan-2.
Tadi masok ja bilik teros nangis then ibu tanya kenapa, aku cakap aku lupa apa yang aku hafal. Warghhhhhhhhhhhhh, aku sedih sangat. Kepada kawan-2 LELAKI aku nak minta maaf, aku taw hampa benci aku sedalam-2nya. tak pa la, mungkin ni tahun yang terakhir. hmm sory guysss. Aku nak bebaik dengan hampa semua tapi, hmm oke hampa salahkan aku. tak pa, aku seda sapa aku. tapi tolong la weh, kita satu kelas, setiap hari kita jumpa. aku penat la weh. jumpa ja budak nie dok ajuk2 apa aku cakap, dok jeling-2 smpai biji mata nak tercabut pun ada.


MAAF SEMUA.


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post